گفتی اگه...

گفتی اگه...

گفتي اگه يه روزخواستي گريه كني بروزيربارون كه نكنه يه نفراشكاتوببينه بهت بخنده گفتم اگه بارون نيومدچي؟ گفتي اگه چشمه قشنگ توبباره آسمون گريه اش ميگيره گفتم يه خواهش ازت دارم اگه چشماي من خواست بباره لطفاتنهام نذار گفتي به چشم حالاامروزمن دارم گريه ميكنم اماآسمون نميباره توهم اون دوردوراايستادي وداري بهم ميخندي....



نظرات شما عزیزان:

الی
ساعت20:39---23 فروردين 1394
چرا اهنگ وبتو برداشتی خیلی عالی بودش دوباره بازم بزار

peyman3
ساعت9:55---14 آبان 1393
خیلی خوبه ،همین طور ادامه بده

pari3a
ساعت13:33---10 آبان 1393
به سلامتيه اونے که تو عصبانيت خواست آرومم کنه....

هر چے از دهنم درومد بهش گفتم....

آخرش فقط گفت : بهترے ؟!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 6 آبان 1393برچسب:, ] [ 18:23 ] [ °*°∘ѕαdeɢн∘°*° ] [ ]